Jumaat, 12 April 2013

Ampang Selangor Takde Air


 Hari ni da Masok 2 hari rumah saya xde air...disebabkan  kejadian paip dari jenis “Mild Steel” (MS) berukuran 2000 mm telah pecah di lokasi berhampiran tebing sungai di Kampung Melayu Batu Caves, Gombak. 

Dengan harapan bila balik rumah Mak saya boleh la mandi n buat ape yg patot...malangnya sampi je kat lif saya terbaca Notis "penduduk akan mengalami gangguan bekalan air selama 7 hari diatas sebab kejadian paip dari jenis “Mild Steel” (MS) berukuran 2000 mm telah pecah di lokasi berhampiran tebing sungai di Kampung Melayu Batu Caves, Gombak. 

Dari situ bru sy tahu yg tiada air disebabkan ape,,,sy ingtkan kawasan rumah saya je xde air...rupa2 nya hampir semua penduduk Wilayah KL dan Wilayah Gombak megalami gangguan bekalan air....Pishanggg...xdpat mandi lame coz nak save air...isshhh sedih+bengang+sakit Hati sume ade,,,tp ape lah daya saya nak betolkan paip yg diluar kemampuan sy...hihihihi

Dengan ini saya mendapat artikel yg didapati dari Fan page saya hasil Tinjauan serta maklumat yg diberikan dari pihak Syabas Mengenai isu Gangguan Bekalan Air Di SELANGOR.. 

Info Selanjutnya Korang blh Masok sini..

Sekian,...

Tiada ulasan: